L’arbre o Vriksasana

Estándar

La postura de “l’Arbre” o Vriksasana és una asana bàsica del ioga. Per practicar-la:

1. Col·loca’t dempeus i porta el pes del cos cap al peu esquerre.

2. Doblega la cama dreta, agafa el turmell i apropa la planta del peu al genoll de l’altra cama, amb els dits del peu cap al sòl.

3.Estira els braços per sobre del cap, uneix els palmells de les mans i porta el cóxis cap al sòl. La mirada centrada.

4. Efectua el canvi a l’altra cama. 

BENEFICIS de la postura:

– Enforteix les cuixes, panxells, turmells i la columna vertebral.

– Estira l’interior de les cuixes, ingles, pit i espatlles.

– Millora l’equilibri.

– Redueix el dolor ciàtic i els peus plans.

– Aporta seguretat en un mateix i equilibri emocional.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s